Βιβλιογραφία “ΤΟ ΔΑΣΟΣ”


ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ-ΔΑΣΟΣ

1. Οδηγός για την εφαρμογή της Ευέλικτης Ζώνης – Βιβλίο για το Δάσκαλο

2. Θέματα Περιβαλλοντικής Εκπ/σης -Κέντρο Περ/κης Εκπ/σης Μουζακίου

3. Περιβαλλοντική Εκπαίδευση-Αλέξανδρος Γεωργόπουλος -Ελισάβετ Τσαλίκη . Εκδ. GUTENBERG

4. Τα Δαδιώτικα -Αθανάσιος Κ. Κασσιός

5. Το δάσος – Εκδ.Πατάκη

6. Τα δάση μας .Υπουργείο Γεωργίας

7. Οι Εθνικοί Δρυμοί-Σφήκας Γ.

8. Μυρσίνης Κλεάνθους – Παπαδημητρίου .Παιχνίδια με τραγούδια -Αθήνα 1932

9. Εθελοντική αναδάσωση. Υπουργείο Γεωργίας

10. Η μέθοδος PROJECT στο σχολείο .Δημήτρης Χατζηδήμου -Ελένη Ταρατόρη ΕΚΔ.ΟΕΔΒ

11. Παράθυρο στην εκπαίδευση του παιδιού (Διμηνιαίο Παιδαγωγικό Περιοδικό)

12. Λεξικό Μπαμπινιώτη

13. Λεξικό Γεωργοπαπαδάκου

14. Εγκυκλοπαίδεια Δομή

15. Εγκυκλοπαίδεια Επιστήμη και Ζωή

16. Εγκυκλοπαίδεια Εποπτική

17. Βιότοποι της Ελλάδας- Σφήκας Γ.

18. Μουσείο του Δάσους της Εύβοιας

19. Η φυσική κληρονομιά της Ελλάδας – Γ. Κατσαδωράκης

20. Στο μαγικό κόσμο των πουλιών- Τσιούνης Γ.

21. Το πρώτο μου βιβλίο για πουλιά- Ελληνική Ορνοθολογική Εταιρεία

22. Οικοτουριστικός οδηγός Ελλάδας- Σφήκας-Τούνης

23. Τα βουνά της Ρούμελης-Αδαμακόπουλος-Χατζηβασάκης-Ματσούκας

24. Τουριστικός οδηγός Παρνασσού

25. Οδηγός στο Δάσος-Εκδ. Καστανιώτη

26. Ζώα από όλη τη γη-Εκδ. Πατάκη

27. Το Δαδί- Τσιτσιπή Δ.

28. Ανθρωπιά ή φύση-Τσιτσιπή Δ.

29. Πατρώα γη – Παπαλιάκου Δ.

30. Η Αμφίκλεια-Ενισλείδη

31. Τα αγριολούλουδα-Σφήκας Δ.

32.Καίλίδης, Δ. 1989

Ηλεκτρονικές Διευθύνσεις:

www.civilprotection.gr

www.cinar.gr/delfi

www.mountains.gr

www.pieria.forthnet.gr

www.ornithologiki.gr

www.forestgr.

www.arachova.gr

 

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Αξιολογώντας το πρόγραμμα κατά τα στάδια εκτέλεσής του και συνολικά με την ολοκλήρωσή του θεωρούμε εκτός των άλλων πολύ σημαντικά τα παρακάτω:

Οι περισσότεροι μαθητές έδειξαν ιδιαίτερο ζήλο για την πραγματοποίηση της εργασίας.

Απέκτησαν θετική στάση προς το δάσος και κατανόησαν την ανάγκη της συμβολής όλων στην προστασία του .

Υπήρξε μεγάλος ενθουσιασμός για την αναδάσωση. Κατά διαστήματα πολλά παιδιά χωρίς προτροπή κανενός πηγαίνανε ελέγχανε τα δέντρα και τα ποτίζανε.

Η ομαδοποίηση και η συνεργασία των μαθητών αν και ξεκίνησε με κάποιες διαμαρτυρίες υπήρξε στην πορεία καλή και απέδωσε.

Αν και αρχικά ο χρόνος φαινόταν αρκετός τελικά διαπιστώθηκε ότι δεν επαρκούσε γιατί το θέμα είναι μεγάλο και μπορεί να επεκταθεί πολύ κανείς.

Τελειώνοντας να επισημάνουμε πως σαν πρώτη φορά που ασχοληθήκαμε με εργασία στα πλαίσια Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης μείναμε γενικά ευχαριστημένοι από τα αποτελέσματα και αποκομίσαμε εμπειρία η οποία θα είναι χρήσιμη στο μέλλον , όταν χρειαστεί να κάνουμε κάτι παρόμοιο.